torstai 3. toukokuuta 2012

Kynnet

Olen miettinyt jo pitkään menisinkö jonnekin ottamaan geelikynnet häitä varten.
Eilen kävin kahvilla toisen kaasoni luona ja selvisi, että kaasoni osaa niitä tehdä ja on tehnyt paljon itselleen. Eli ongelma ratkaistu. Kaasoni tekee ne minulle. Eilen teimme yhden koekynnen. Ihan vain sitä varten, että vähän tiedän miltä se tuntuu.
Vähän kynsi tuntuu "venyttävän"/"levittävän" omaa kynttäni. Tätä tunnetta on vaikea selittää, mutta ei tunnu mitenkään pahalta, vähän erikoiselta vain. Huomaan vain kokoajan välttelevän tämän sormen käyttöä :D

Eilen kaasoni ilmoitti, että minun pitää päättää millaisen kampauksen haluan ja minkä värisen... En saanut lisätietoja. Päättämis aikaakin on kuulemma jonkin aikaa, mutta tarkkaa päivämäärää ei antanut. Minun pitää vain tietää sitten, kun hän niin sanoo... Paniikki.... Ei vaan taidan ehkä tietää mitä haluan. Toisaalta hyvä, että kaasoni sanoi noin. Nyt minun täytyy alkaa päättämään mitä haluan, enkä voi vaan kokoajan venyttää. Sitten olen saanut ainakin yhden asian pois alta.

Eilen alkoi kyllä iskemään paniikki, mitä kakkea pitäisi vielä tehdäkään ja minä vain olen ollut, enkä saanut mitään eteenpäin... Nyt olen kyllä pari viimeistä päivää katsellut paljon hääjuttuja, että saan jotain aikaiseksikin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti